svaren från frågestunden del 1

Frågor från:
Lollo:
vad är det bästa med Snövit? Hennes personlighet och att hon är så snäll i hantering och ridning!

Vad har du för mål med henne och vad satsar du på, dressyr eller hoppning? Mitt mål med Snövit är nog att tävla 90 banor, men mitt absoluta mål med henne skulle nog vara att tävla i hoppning i sverige, ( klubbtävling, eller någon lätt lokal), Jag satsar på hoppningen med Snövit! :))

Natha:
1. Vad skulle du göra om du vann 10000€? köpa Linus och Flugan, fixa stall, köpa massa grejjer till Snövit osv.
2. Beskriv din drömponny (inte säga bara snövit :p) Den ska vara snäll i hanteringen, gilla hoppning, ha isblåa ögon, läromästare och ha en egen personlighet, kmr inte riktit på allt nu men x)
3. Favoritgodis? Gillar de mesta! :D
4. Vad är ditt mål som ryttare? Att bli så duktig som möjligt.
5. Vad tycker du mest om om dig själv? Om ja ska vara ärlig så mitt hår,mina fräknar och min mun ;)
6. Vad tycker du mest om om dig själv när du rider (alltså din sits och så :p) Att ja kan sitta ganska rak i ryggen, ja vet faktist inte riktigt! ;)

anonym:
Kan du inte visa stallet i en videoblogg någon gång? :D Nej, inte i videblogg xD gå in och kolla på sleipners hemsida så ser du lite allafal ;)

Alexandra:
Hur många gånger har du ramlat av snövit? xD Jag har ramlat av henne 5 gånger!

Anonym:
Favorithäst på Sleipner (förutom Flugan)? Kotimäen Hans, ( Hasse )

Det vaar alla för tillfället men fortsätt fråga så svarar ja i ett nyttinlägg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback