Jag kan inte äns gå utan din luft i mina lungor

Är hemma från skolan idag också, har ont i huvve och är snuvig som ett as. har sovit 3 timmar varit ut med millie en runda och nu sitter ja här och dricker saft :) igår åkte pappa och jag till stallet typ halv 5. Jag mockade medans pappa fixa höet, sen fick han också köra in en kärra spån åt henne medans jag rykta lite snabbt!
Maria hadde varit snäll och tsgit in båda heppoorna! :) och kl 9 åkte vi och kvällsmata hästarna.
Skulle helst inte villa att hon står idag men ja skulle iallafal inte orka rida.. jaja,ska allafal dit nångong ikväll antar jag och mocka och så.
← är vad jag har suttit och druckigt i princip hela dagen då jag varit vaken!
Det är underbart gott ska ja säga er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback