dressyr tävling :D

Hejsan ! idag var de dressyr tävlingen ! Jag tog in henne vid kvart över 11 och började rykta , och vi halv 12 så kom N och hjälpte mig knoppa hennes tjocka , gulliga ponny man, hihi ! Jag började rida fram ungeför kvart över 12 , hon var lite seg i början men blev sedan piggare (: väl inne på tävlings banan så gick de sååå himla bra :D e jätte nöjd ! kom på 8:onde plats , men puffades sedan ner på en 9:onde plats ! (:  kom hem typ halv 6 och åt middag pch åkte sedan tillbaka kl 7 och gjorde höpåsar osv. och sen vid 9 tiden så nattmatade ja utehästarna + Snövit♥
Den som har bilder från tävlingen fär jättegärna skicka :D [email protected] !

Kommentarer
Jojo säger:

Det såg jättefint ut! :) Har jag skickat bilder till dig? Annars kan jag göra det!

2011-05-31 | 13:35:47
Bloggadress: http://ponnytomtar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback