@Tilde

marina min nya ponny :))))))))))
Hejsan ! Sitter i Tildes rum nuuue, ska sova hos henne ! :)) vi åkte till stan nu på kvällen vid halv 8 tiden ? Där mötte vi Valle,David och vigge och prata med dom! Sen åkte vi alla till S - market och köpte lite gööött ! :) sen gick vigge nån annan stans och vi som va "kvar" gick upp till stadshusparken för att fånga den sista solen ! eller va man nu ska säga :p vi satt vell där en stund och hadde de allmänt treevligt (: sen kom timmy dit och efter en stund så stack Tilde och jag hem till henne och låg på henne studsmatta en stund med alla våra saker eftersom det var meningen att vi skulle sova där ute , men de var jävligt mycke mygg och de var ganska kallt.. och mitt internet funkade inte där ute x) Jag borde bli romanskrivare eller nånting , ja e aas bra på de :D om ni inte tror mig så fråga tilde ;) Hon har S T O R T Bevis på de kan ja ju säga , heheheheheh.
hejhej jag e bäst :) hej jonahelenas dator hejdå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag åkte Tilde och jag till stallet vi 1 tiden och direkt när i kom tid så mockade vi ! det tog en timme att bara mocka och sen körde ja in 2 kärror spån också! Blev riktit fint :D sen hämtade vi nala och kassu från sjöhagen och ja satt ihop nala med vivi eftersom Tilde skulle rida kaassu :) Sen gick ja efter Snövit. Vi ryktade ganska snabbt eftersom vi skulle vara barbacka ändå! Vi gick ut och hoppade upp och sen skrittade vi ut en bit. Sen gick vi in i ridhuset , jag jobbade henne mest i skritt och trav , men lite galopp blev de ändå!! gjorde lite skänkelvikningar och massa volter.Sen bytte Tilde och ja så ja fick rida kaassu , Han va supermysig men stor som en elefant typ x) Galoppen på han ska vi intens tala om ! Jag satt som som en jockey ryttare och han hade huvve nere på marken typ xP Tilde fick sig allafal ett gott skratt kan man säga, haahhahaah xP Nu ska Tilde få skriva sitt meddelande som hon e väldigt hetsig över att få skriva :) 


H3J ! TILDE E BRA HON FIXa så internet funka i min dator ! :DDDDDDDDDDDD tiiildes.blogg.se (y)
klas min nya hest :)
tack och hej leverpastej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback