Dressyrträningen

Hejsan! igår hadde ja ju dressyrträning. Jag började ju såklart med att rykta osv. sen gick vi in i ridhuset eftersom att vädret var skit. Skrittade fram, och då fick ja massa bra tips om min hur jag ska förbättra min sits osv.Sen började vi trava, men då sa R att hon såg oren ut, inte halt men hon trava inte helt bra heller, så vi skrittade bara och då såg de bra ut ! (: vi var mest på volten och träna på sidvärtsrörelser,skänkelvikningar, de gick jättebra :D hon var lite stelare i vänstervarv men de släppte efter en stund (: sen gjorde ja bågar på långsidorna och sen i "slutet" på bågen gjorde ja skänkelvikning! Även de gick bra :D sen provade ja trava igen och då såg hon lite bättre ut och hon kändes mjukare! efter träningen kände R igenom henne och gav henne lite massage, de tyckte schne var jätteskönt! :D hon hade huvve jätte lågt och var helt avslappnad, Hon var stel i jumskarna och frame vid bogen.

både idag och igår kväll masserade ja henne med massageborsten där hon var stel, de tyckte hon var superskönt!
idag är de ju midsommar också, har egentligen inte gjort något speciellt! Varit hos ponnin min ♥ ikväll har ja ridit också, skrittade bara och gjorde ungefär samma övningar som igår! de gick bra och hon var lydig på mina skänklar och de där!  Bilder på outfiten laddar ja upp i ett annat inlägg, G L A D  M I D S O M M A R ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback