@Finland

Hejj! Nu sitter ja ju då i Sibbo hos min mormor.. har ganska tråkigt eftersom att de bara är jag och mamma som åkte ;) Men vi flög hit , de var as "skumpigt" när man sku upp och när vi landa.. hehe, men när vi landa så hämta min moster mamma och mig från flygplatsen och så åkte vi direkt till hööks! Köpte inte såc mkt eftersom att vi inte hadde så mkt tid! Men en grimma och två tröjjor kom ja hem med allafal :) sen ska vi shoppa också, behöver veeerkligen kläder  just nu :)
Jag saknar min pooownie :(( och ja kommer hem först på freedag morron D: och då ska ja joobba :)
( Tilde och jag har fixat sommarjobb åt oss )

Hejjs !

 upprepad bild

Kommentarer
lydia säger:

aww, gulle schnee :)

2011-07-18 | 23:13:00
Bloggadress: http://lydiasundlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback