-

i söndags red Jag - Linus , Jennifer - Exit , Amanda - Lilly , Ronja - Bob och Elin - Marlene på långritt :) det var skiiiiit roligt :D Ja red barbacka på Linus och fick en massa galopp ! vi klättra i backar och galoppera upp för dom :) vi hadde picknik i skogen :) haha och Linus , exit och Lilly ÄLSKAR saft ! :D ja och Linus gillar också kanelbullar xD han tog en av mig ! c: Solen lyste och allt var bara så perfekt ! :) glömmer aldrig den dagen , och Tack för en sån underbar dag med er tjejjer <3 igår gick vi 9 - 15 .. kmr inte ihåg va vi hadde alla timmar x) , efter skolan for jag och Tilde till mikis och kolla lite , Tilde hitta ett par chaps som hon köpte , själv hitta jag ingenting :P när ja kom hem åt ja middag sen gjorde ja läxorna.. efter det fick ja väääldigt tråkiigt x) så ja åkte till stallet och myste med Flugan :) ja gjorde vattenkopp , krubba,saltsten och ryktade . när ja kom hem duschade ja och sen titta ja på tv ;) KRAM ♥
Jag och Linus i sommras ♥

Kommentarer
ronja säger:

Det var skitkul :D MÅSTE göras om! :D:D

2011-01-25 | 16:14:53
Bloggadress: http://ponnylyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback