Hemma :)

Igår var Tilde och jag till sveerige :DD först åkte vi till hööks i uppsala och sen till grenbyshopping center ! på hööks köpte jag :
• ridhandskar
• shabrak till Linus
• NY HJÄLM ! :D
Ja  e shit nöjd över hjämen !! , Jag älskar den ♥ de blev inte så jätte mkt på hööks!
Det här köpte ja på grenby :
• T - shirt
• jeans
• belte
ja , det blev ju inte så jätte mkt grejjer där heller x)
den åkte vi till ikea och då köpte ja lådor som ja ska säätta grejjer i som ska upp på vinden sen.

det e hjälmen ja köpte <3 !!
och idag ska ja riiiida :D , ska ha hoppning me pluto (: lillkorven <3 och då ska ja rida med min elskade hjäml <3
ja det var vell allt :) , Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback