GLAAD JONNA :D

Haha ja som rubriken säger e ja glaad :D ja kan inte säga så jätte mkt vrf men allafall så e det bestämt att ja ska ha Linus på foder i sommar :D aja men idag ska jag och Rida min älskling <3 med Tilde som rider Lilly :)
igår på dagen vaar ja och tilde till westergårds och skötte Loppan :) vi mockade förståt loppan sen fixade vi hennes mat och sen mokade vi till madame och sen sopade vi stallgången och gjorde lite annat där ;) och på kvällen åkte Tilde och jag till Sleipner och ja skötte ju då såklart Fluganälsklingen <3 och Tilde milen (; hehe vi var nåååååot flummsiiiiga xxDD haha nemen det var roligt :) och Flugan var jättemysig som vanligt <3 och till sist mata vi häestarna och sen for vi hem ;)
Kram.
ni får en liten bild på flugis <3 och mig ;) jag har kuttat av bilden lite hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback