26 december

Hej! Far hem från Finland imorron pga stooorm.... har varit strömavbrått hela dagen fram till nu, Nice (:
Är jätte nöjd över mina julklappar också, jag fick en kamera,dator,kläder,ridbyxor,ridstrumpor,utetäcke till min prinsessa m.m :) Missar skötardagen på stallet imrn också :( skulle såååååå gärna velat sköta och rida flugan eftersom ja inte hunnit.. Och träffa tilde! Men jaja.. kan inte göra så mkt åt saken. Just nu sitter jag och tittar på
One tree hill, de e så stört bra så har kollat typ 5 avsnitt på raken, kan inte sluta titta på de!! Jaja, de var allt förtillfället, bilderna ja fotat med nya kameran kommer när ja kmr hem!! (: Men nu ska ja kolla ennu ett avsnitt av OTH, Hejs ♥

Kommentarer
eva säger:

hurdan kamera har du fått? :)

2011-12-27 | 11:47:35
Bloggadress: http://evahagelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback