21 december

Hej! skola 9-1 idag, vi gjorde inget speciellt, gick till kyrkan men för de mesta var vi i klassen. e seg på att blogga men för min och Snövits del går allting super och hon är på sitt vanliga pigga humör för de mesta ♥ imorron far ja till min mormor i Finland för att fira juul. ska stiga upp tidigt så att ja hinner rida min prinsessa före vi åker.
idag ska ja rida in min ridlketion kl 5 eftersom ja var borta i lördags. Efter de ska ja tillbringa kvällen på stallet med Malin och Natha ♥ :)
Och tack för dom fina julklapparna jag fått idag Tilde,felicia och Anna, Ni e bäst! ♥ (snodde bilderna från fb, hoppas de e okej :D )
Finaste vännerna ♥

Kommentarer
Eva säger:

va kul att det går så bra med snövit! :)

2011-12-23 | 19:55:15
Bloggadress: http://evahagelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback