Stan!

Hallåå! idag har ja varit på stan med tilde på stan idag! vi gick först till mickis och där köpte jag ett par ridstrumpor till mig. sen gick vi bara runt i olika butiker och titta typ! :) fast vi köpte goodis också :3 sen cykladde vi hem till tilde och lyssna på vacker musik samtidigt som vi åt godis! sen cykla ja hem eller ja , halva vägen eftersom att pappa var på mattispunkten och kom just därifrån så pappa körde mig till stallet direkt och ja mockade och ja, de vanliga! :) sen cykla ja hem och då åt vi middag typ direkt, sen cykla jag till stallet och red! :)
skrittade fram på banan, sen gick vi ut och jogga i ett bra tempo, hon har blivit rund som en boll! sen galopperade ja lite på banan, red både stora volter och red dom "mindre och mindre", det gick väldigt lätt att ställa och böjja henne idag, så jag e nöjd med hela ridpasset faktist :D
sakna ridlägret ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback