1 augusti

hejhallå! idag har ja egentligen inte gjort så mycket, varit till stan en vända och i stallet såklart!
åkte till stallet kl 4 och mocka fixa höet,fodret och tog in hästarna med Åsa. Sen cyklade ja hem och då hadde vi middag direkt typ, kul att veta va ? :D det tycker jag. heheheh, sen gjorde ja inte så mycket, jo förästen min dator har varit sönder eller rättaresakt min laddnings sladd, men nu funkar den igen efter 2 månader!!!! men den e fortfarande helt sepe eftersom att de e glappkontakt heeela tiden så måste ju sitta och trycka in laddnings sladden allt va jag orkar, ganska awesome :)
men uppdateringen e tipptopp, eller hur ? :D  livet leker och aah, :) men ändå ploppar de fram ett "problem eller vad man nu ska kalla de.. jag ha bestämt mig allafal! så ser vi hur de blir. hejsvejjs ♥
trött pönni efter utställning i våras ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback