Tröögt xD

Hejhej ! det går lite trögt med mitt bloggande , hehe xD Men allafal så är jag glaad :D För jag ska ha Världens finaste ponny Linus på foder :D:D och tilde ska ha Lilly :) <3 Tips på någge bra stall ? :) ska försöka bli lite aktivare här på bloggen xD Men har lite fullt upp just nu.. är i stallet 6 dagar i veckan :) Men det har inte jag någge i mot hehe ;D Nu sitter ja och e skit glad och chattar me bästaste Tiilde <3 ( www.tiildeenberg.blogspot.com) . i lördags red ja Linus :) det fick bli lite hoppning fast jag hadde tänkt att jag sku tränat dressyr heela oktober månad xp vi kom över 40 cm :) Är riktit nöjd eftersom vi landa i en lung men framåtbjuden galopp :D är jätte nöjd över gyllää :D <3 Pusshej // Jonna

Kommentarer
Nathalie säger:

vet en som hyr ut i gölby till shettis eller liten ponny men jag vet inte om det bara fanns en plats.

2010-10-05 | 15:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback