om dagen !

hej ! idag var jag o red Linus :) jag red me Tilde - Lilly,Jenny - Exit,Sharro - Marlene,Amanda - Hnokki :) Det gick super bra :D det var jätte roligt´fast jag föll av Linus en gång och Tilde flög av Lilly två gånger ! jag fatta galopp på Linus efter en nerförsbacke och sen så börja han dra sig mot gräset och satt ner huvve och svängde ett halvtvarv på sig x)) så ja föll av men sen va det baara upp igen och fortsätta :) ! Det blev massa galopp denna gång , det var jätte kul :D och på en lååång åker satt vi full galopp till andra sidan och då bocka Lilly av tilde x) och marlene börja skäna och exit börja hoppa omkring lite här o var xP och första gången tilde flög av så galoppera vi på en grusväg med hus och massa saker,och Lilly blev rädd förnånting så hon skäna lite tror ja ochsen böra hon bocka och då FLÖG Tilde av x) sen bar det av hemmåt ! :) när vi kom tillbaks så rykta vi dom,mata,satt hö tilldom och ,myysste med dom <3 :)) Pusshej // Jonna

 Malins bild ! Hoppas jag fick ta den från hennes blogg ! :) ( hoppsmurfarna.blogg.se ) värt ett besök !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback