Ivory :)


Tja ! igår han jag inte skriva så jag gör det idag iställe :) På ridningen hadde jag Ivory :D han var jättepigg men duktig ändå :) ! och på kvällen så åkte Tilde och jag till Lilly och Linus :D Vi red på banan och det gick sjukt bra för mig :D Ja var barbacka och ja hoppade ett par vattentunnor typ x) Sen red ja lite volter i både skritt och trav och de fungerade också väldigt bra ! För Tilde och Lilly gick det också jätte bra för :) !  efter kanske 40 - 45 min så började det regna så vi gick under taket i lösdriften fär all höet är och sen Gav vi dom foder :) och sen hö :) vi rykta dom väldigt länge och myste med dom och sen på med täcket och in i hagen <3 det var en mysig kväll me dom  bästa! och nu är det hösgtlov :DDD ! det är sköönt :)) Puss hej // Jonna

En bild på Ivory :D (L)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback