Gårdagen :) !

tjena ! :)   igår kväll var Jag,Malin och Tilde <3 till glassbaren ! Tilde och jag delade på en jätte stor jordgubs,citron och massa jorgubbar o grädd glass :) den var supergod ! och Malin tog nån spagetti glass x) den var också god ! sen gick vi hem till Malin och chiillaa ! idag så gick vi 9-1 :D sköönt ! och på fredag har vi religons prov..och jag som SUGER på religon x) kom just hem från stallet också ! :) och imorron ska jag och rida min vackraste Linus ! och på kvällen ska jag på Spöökkväll :S haha nejmen det ska väll också bli kul antar ja :) eftersom jag var där förra året ! Tilde ska inte gå på spökkvällen :( Nu sitter ja och äter popcorn och chattar med Felicia <3 ska snart se på Idol  också :D jag hejjar på Alice ! vem hejjar ni på ? aja nu ska jag gå ! Pusshej // Jonna

RANDOM BILD X)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback