Filmkväll (Y)

Igår var jag på filmkväll hos Amanda :D det var rooligt ! :) Vi såg på avatar , den är skitbra ju ! :D ska de den ikvl iigen x) efter de så åkte jag till Tilde och va med henne <3 :) det var väldigt roligt :D haha vi fiskade under hennes säng och jag fick en blå stor fettomage helt plötsligt och den var gjord av ris xD kl 10 idag cyklade jag till sleipner och kollade¨på tävlingar ! det var lagdressyr :) Grattis till dom placerade :D ! På lördag ska Tilde och jag förhoppnings vis åka till Aftonsols ridhus ;) ska träna tills hopptävlingen som är på söndagen :) det kmr nog gå ganska bra får vi hoppas :) ! btw

jag längtar tills den 22 november skiit mkt :D <3

 Älskar denna bild så himla mkt <3 !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback