Täävling :))

Hej ! Ja , idag har jag tävlat ! det gick väldigt bra och vi kom runt banan felfritt ! måste verkligen börja lastträna Linus , han e helt omöjlig nästan ! han stegrar och har sig.. och så ska det inte gå till ! aja vi blev väldigt sena till tävlingen och det blev väldigt stressigt , för exit och jennifer skulle också tävlat men exit och Linus ville inte riktit stå tsm , exit bara sparkade Linus och han ville inte helr gå in..men sen blev exit hemma i stallet och jag åkte till tävlingen med Linus själv..tkr synd om Jennifer som inte kunna tävlat :(( igår red Tilde och jag , först red vi ut en bit och galoppera och värmde upp lite sen var vi på ridbanan :) det gick ju inte så värst bra .. jag kom över 2 hinder med Linus , måste verkligen på någon dressyr träning och bygga upp relationen lite mellan Linus och mig. har inte så mkt mera att skriva nu :) // Jonna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback