Torsdag (:

Hejsan, igår red jag söötaste Flugisen, vi hade sitsträning det gick bra :D efter ridingen på sleipner kom Tilde och hennes mamma efter mig och så åkte vi och red Lilly och Linus <3 det gick väll oxå bra men Linus sprang in i en snöhög med mig på och jag var då barbacka... och Lilly vände om sig och ville gå till baka.och dom ville inte äns trava!<3 Jag antar att dom börjar testa oss för vi har varit så hiimla snälla mott dom meen nu blir det strängare :) <3 Idag hadde vi pyssel dag i skolan det var roligt vi lagade påskhäxor och ägg som vi satte på ull eller vad man nu ska säägga :) ikväll vill jag vara med Tilde hoppas det går :D <3 Puss // Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback