härliigt <3

Heey ! har ridit Linus med Tilde (kom just hem) vi delade upp ridturen eftersom att det inte fanns någon anan som Tilde kunde rida jst då (: men det gick bra och jag hoppade kanske 30-35 cm stock det var skooj :D och ett par andra hinder :D Tilde hoppade oxå ett par hinder :D såg fint ut <3 ! sen skritta vi ner till sjön och svalkade han lite :D aja det blev en roolig kväll med dom bästaste !! <3 på dagen var det tävling på sleipner och jah var funktionär det var ganska kul (:! (Tilde var oxå funktionär).Sen gick vi till hagen och fottade lite :) sen tjusade Tilde mig på min cykel hem till mig och så var vi där en stund så det har vari en braa dag idag ((: !<3 och på onsdag ska Tilde och jag riiiddaa !!! Tilde på hnokki och jag på Linus <3 då ska vi kanske på långritt eller så hittar vi på något annat kul :D ! // Jonna  


 Twilight <3 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback