:)

Hejsan ! i Tisdags var jah och red Linus :D hängde me jennifer och tessi ner till stranden o bada me hästarna :)sen åt vi lite picnik också.På hem vägen svände jah o jennifer ner via hoppstigen :D det va kul !! på lördag ska jah rida igen och då tänkte jag rida Dressyr,jag behöver träna på volter,halter och halvhalter :) jag tränar inte så mkt dressyr,för jag e mest ute i skogen eller så tränar vi hoppning (Y)  och den 7 augusti blir det western läger :D med Tilde,jennifer,malin och jag då :) och sen nåra andra sku jag tro ;) och jag ska ha Liinus <3 ! Tilde o hnokki,Malin o boben och jennifer o exit :) och snart flyttar Tilde hem till stan :D <3  har int så mkt mera att skriva nu :) Puss / Jonna

   Linus och jag :D

Kommentarer
Anna säger:

Söt bild ! :)

2010-08-01 | 20:04:00
Bloggadress: http://annaarliten.blogg.se/
Anonym säger:

var är den där hoppstigen? =)

2010-08-11 | 13:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback