Hoppas på dig <3

Tjeenare ! i tisdags red jag med Tilde :D det var jätte skoj :D ! jag red Min fiinaste Linus <33 och Tilde red Exit ((:
vi gick ner till vattnet och åtminstone Exit tkte det var skoj :D och Linus men han var lite rädd <3 ! sen red vi hem och red via hoppstigen :D det var också roligt :D Linus sparkade 2 gånger bakut vilket han brukar göra...och exit bråka lite också xp men det gick bra (: har inte bloggat på ett tag nu men,men... Kom just hem från sverige vi va bara och handla typ :) sen har jah simmat massor här hemma (Y) riktit sköönt (: Jag älskar dig Flugan <33 hoppas att jag får dig på ridlägret ! <3 saknar dig !  min vakraste,underbaraste,sötaste,snällaste och omtänksamaste Häst i världen <3 ! hoppas du känner hur mkt jag älskar dig <3 // Jonna <3












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback