Skola..

Hejsan ! ja nu har ju då skolan börjat..har int så mkt att skriva om det men igår fick vi nya pulpeter :D ! och igår var jag också till stallet med Tilde påå kvällen :)) ! det var kul ! som vanligt,haha xD i torsdags var Linus halt så jag fick rida exit istället.Men det gick bra dett blev ganska mycket galopp ändå :) han var fin ooch rida.Den 29 blir det Linus och min första tävling :D! jag ska vara me i barbackacupen på sleipner 30 cm hoppning för shettis då :) halv 12 ska Tilde och jag cykla iäg till stallet igen vi ska hjälpa till på en nybörjar lektion då. Jag vet att jag inte  har skrivit på ett tag nu men nu har jag gjort ;D Pusshej // Jonna

 Millie får stå för bilden :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback