Ridning i ösregn!

Hejsan :D Tilde och jah har ridit ikvl :) i ösregnet -.- men det var jätte kul och rida allfal :) och på vägen ditt blev exit lite närvös på ändel saker.. men när vi kom till hoppstigen hoppa vi lite och det gick as bra :D det var jätte skojiigt sen efter en liten stund red vi tillbaka.Jag fick en galopp på Linus men andra gången när jag sku fatta galopp ville han inte alls och sparkade bakut xP


Och idag har jah varit med Tilde :D vi cykla till stan :) först gick vi till kappahl xP och prova lite kläder :) haha :D 0ch sen till Liscoparfym och sen så gick vi till häst butiken :D jag hitta ett par jätte fina och bekväma rida vantar men tillochmed XS var för stora för mig :/ När ja kom hem från att ha ridit Linus åt jag korv me bröd :) det var goott ^^ sen gick jag i duschen :) det var otroligt skköööönt :)) nu sitter jah och ser på tv och ska snart sova // Jonna. =^.^=

Det får bli en ridläger bild på mig och Fluugiss <3














 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback