Dåliiigg humor XD

Hallåå allihopaa ! Ikvl har jag varit till staallet :D:D ja var där på dagen också :D aja men allfal så var det jättee kul :D sonja och jag sto vid spån " högen" och dte var ganska mörka moln vis ridbanan o så åska det :s så vi gick in till cafet , å sen gick vi då till spån "högen" : Jag : jag tror ja fick en rengdroppe i huvve xP Sonja : jo x)
Vi : tittar ner i en vatten pöl och ser hur det börjar dugga ner XD HAHAH :D:DD dte e så jääkla bra ;D sen så springer vi allt va vi orkar och klämmer våra cyklar så nära taket som möjligt och sen sto vi där i typ 5 min och väntta tills det sku sluta öössaa ! ner regn ! så vi kunna cykl hem xp aja nu ska jag se på fångarna på fortet :)) pusshej // Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback